Verplaatsen seizoenkaart


Hieronder staat per stap exact beschreven wat je moet doen om een seizoenkaart te verplaatsen, inclusief screenshots. Lukt het toch niet? Bel tijdens kantooruren naar 053-8525777 of mail naar ticketing@fctwente.nl en we helpen je graag verder.

Wanneer je wilt verplaatsen en de gewenste stoel is al beschikbaar, dan kun je deze als huidige seizoenkaarthouder gelijk bestellen. Je huidige stoel kun je vervolgens via ticketing@fctwente.nl opzeggen. Na de seizoenkaartverlenging worden alle niet-verlengde stoelen vrijgegeven en volgt er een verplaats-periode voor huidige seizoenkaarthouders. Indien je hier gebruik van wilt maken dan adviseren we je om je oude stoel te verlengen per automatische incasso. Deze kan door de afdeling Service & Ticketing geannuleerd worden zodra de nieuwe stoel is besteld.

Het bestellen van een nieuwe plaats kan via deze pagina

Stap 1: Log in met je e-mailadres en wachtwoord

+

Stap 2: Selecteer het vak

+

Stap 3: Ga naar het vakoverzicht

+

Stap 4: Selecteer je stoel(en)

+

Stap 5: Ga verder met de bestelling

+

Stap 6: Selecteer je keuze voor tegemoetkoming en klik op opslaan

+

Stap 7: Selecteer een betaalmethode

+

Stap 8: Ga akkoord en reken af

+

Stap 9: Ontvangstbevestiging

+

Stap 10: Oude stoel(en) opzeggen

+


Copyright © 2020 FC Twente. Alle rechten voorbehouden.